Innehållet i paketet..

Inte ens 24 timmar efter att jag gjort beställningen hos Csigora hade jag paketet hemma. Snabba ryck!
 
10 påsar hundgodis (kyckling och vom), två supersvampar och ett täcke från Hurtta. Hundgodiset och svamparna hade jag sedan tidigare, ni kan läsa om det HÄR.
 
Täcket är supersnyggt! Tycker färgerna är lite "mildare" än vad bilderna visar på hemsidan. Materialet är jättemjukt och skönt, känns lagom tjockt.
Snyggingen! Han är tyvärr inte lika imponerad av täcket som matte..
 
Perfekt med öppningar för kopplet i täcket, ett extra plus för att de även tänkt på de som använder sele! Även bra med alla reflexer i det kommande vintermörkret.
 
Öppning för svansen!
 
I vinter kommer Liam matcha både halsband, koppel och täcke från samma märke och i samma färg. Jag tycker färgen är jättesnygg, tyvärr gör den sig inte riktigt rättvis på bild. Täcket, hundgodiset och supersvamparna är från Csigora´s hundbutik. Halsbandet och kopplet är från Vipdog.
 


Kommentarer
Anna, Kompis & Daisy

Ser superfint ut! Kul med matchande täcke, koppel och halsband.
Visst är Csigoras bra! Min absoluta favorithundbutik med superbra service och snabba leveranser.

Svar: Håller med! Beställer nästan bara därifrån. Bra kvalité på produkterna, suverän service och det är perfekt med den fasta fraktavgiften.
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-10-16 @ 20:23:22
URL: http://kompismedflock.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0