MR koppelförlängare med expander

Igår kom koppelförlängaren med expander i brevlådan. Beställde den från Qurt's som verkligen har gett god service. Just denna expandern verkar svår att få tag på, har inte sett den på många ställen. Qurt's hade andra produkter från MR så efter att jag mailat Qurt's var de var snabba med att beställa hem en åt mig och nu kommer de även ha produkten i deras ordinarie sortiment. Kul med webbshopar som tar till sig av kundönskemål. Gillar Qurt's sortiment som känns noga utvalt och de har dessutom en trevlig Facebooksida
 
Kommer främst använda expandern när Liam har långlina.
 
Expandern kan även användas ihop med ett vanligt koppel, tyvärr kändes mina koppel jag har nu aningen för långa ihop med den. Men jag kan tänka mig att det skulle vara perfekt ihop med ett "Handtag" eller "Citykoppel".
 
Dessa handtag är 30 cm långa och kostar endast 95 kronor hos CSiGORAs Hundbutik.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0