Tips!

Idag är det plugg som gäller från morgon till kväll.. Liams kompis Algot kommer snart hit, hoppas vi kan hålla oss till plugget trots att vi har två söta och sällskapssjuka hundar här!
 
Tänkte även jag skulle tipsa om hundgodiset jag köpte hos Csigora.Liam älskar det! Det är perfekt att ha i fickan när vi är ute och går. Delar varje ben i tre delar, tycker det blir lagom eftersom jag skvallertränar honom när vi är ute och då kan det gå åt endel belöning. Kommer beställa fler påsar! Även supersvampenär verkligen en supersvamp! Har testat att ge Liam massage med den, först tyckte han den var jättekonstig och skulle ligga och kika på den, sen njööt han! Fick även bort lite lös päls på köpet. Har även testat den i bagaget på bilen, där det är såndär luddig klädsel. Genom att fra svampen på klädseln några gånger fick jag upp allt hundhår i en klump och även gruset (som lätt borrar sig in i luddet) kom upp till ytan och kunde lätt tas ur och slängas. Måste testa den när Liam badar nästa gång också. Rekommenderar både godiset och svampen varmt!
Supersvampen hittar du HÄR!
 
Hundgodiset hittar du HÄR! Finns även i smaken"vom".
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0