Hurtta vintertäcke

Csigoras blogg kunde man idag läsa att Hurttas leveranser är rejält försenade. Jag hade tänkt att jag skulle beställa Hurttas Outdoor Ultimate värmejacka när det börjar bli lite kallare. Csigoras hundbutik har nu endast ett fåtal täcken kvar och först i december beräknar Hurtta att ha täckena i lager igen. Så jag blev helt enkelt tvungen att beställa ett idag! Har beställt ett i färgen "björk", kommer bli snyggt tillsammans med Liams halsband och koppel som även de är från Hurtta och i färgen "björk".
 
Täcket hittar du HÄR! Som sagt finns det tyvärr endast ett fåtal täcken kvar, så först till kvarn!
 
Tillsammans med täcket beställde jag även två supersvampar och tio påsar hundgodis, HÄR kan du läsa ett tidigare inlägg jag gjort om produkterna.


Kommentarer
Ingela

Jättesnyggt täcke!
Min svamp?

Svar: Visst är det! :)Japp!
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-10-15 @ 20:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0