Täcke

 
 
Som ni kanske sett har jag lite prylar till salu, bl.a. ett täcke från Hurtta. Gillar verkligen deras modeller men Liam är tyvärr inte lika imponerad. Har trott att han inte är förtjust i täcken över huvud taget men har kommit på att det är täcken som prasslar som han inte gillar och alla täcken jag har/har haft från Hurtta prasslar. Jag har ett täcke från Hansbo som är av helt annat material och det går bra. Gillar passformen och kvalitén på det täcket så jag ska gå över från Hurtta till Hansbo, som dessutom kostar hälften så mycket. Något jag saknar är en bra lösning så man kan kombinera VGW-sele och täcke, när Liam har täcke måste han ha halsband eller ha selen över täcket och då blir selen på gränsen till för liten plus att det blir knöligt. 
 
Fleecetäcke från Hansbo, fr 279kr hos Vipdog.
 
 
Regntäcke från Hansbo, fr 189kr hos Trollhättans Hundvård.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0