Anpassningsbar hund

Liam är otroligt anpassningsbar! Han finner sig i det mesta. Jag är fortfarande sjuk så har tyvärr inte ork för så mycket fysisk träning med Liam. Men turligt nog har husse fixat fast springern på min cykel så vi kunde ta en kortare premiärtur idag. Liam var jätteduktig! Han fattade direkt vad det var frågan om. Jag tänkte att det kanske kunde bli problem när man ska svänga, men det gick över förväntan! Nu ligger han och snarkar på golvet, härligt med trött hund!
 
Idag kunde jag inte hålla mig längre utan jag beställde en Hurtta lydnadsväst hos CSiGORA, tjugo minuter efter att jag la ordern var den skickad. Det kallar jag snabba leveranser! De har en fast summa som man betalar för frakten(39 kronor), vilket jag tycker är toppen!
 
 
Ni som känner mig vet att jag har lite dille på koppel... Blev kär i detta bruna läderkoppel! Snyggt mässingsspänne och fina sömmar. Även detta finns hos CSiGORA; i färgerna brun, terracotta och svart för 250 kronor.


Kommentarer
Christina

Dessa koppel är fantastiska. De är mjuka i alla väder, även när det är regnigt och riktigt kallt. Dessutom vegetabiliskt garvat läder och handflätade. Jag gillar dem skarpt!

Svar: Tål verkligen att funderas på! Blir nog till nästa beställning ;)
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-07-31 @ 19:51:07
URL: http://socialahundar.blogspot.se
Ingela

Vissa är galna i högklackade skor eller väskor och vissa är galna i hundkoppel...

2012-08-02 @ 15:05:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0