Julmys

Liam käkar ben framför nyklädda granen <3


Kommentarer
Erika

Åh så mysigt ni har det!! :)
Tack för kommentaren!
Måste fråga, drar han mycket eller använder du den för att den är skonsam? Min drar inte extremt som vissa hundar. Men just nu tillräckligt för att jag ska bli irriterad och tycka promenaderna suger för tillfället :P hoppas på resultat!!

Svar: Är nästan helt säker på att du kommer märka resultat! Förstår precis hur du menar, de tar mycket energi när promenaderna strular och det blir bara en ond cirkel. Liam drar inte speciellt mycket, han var mer stressad och snurrade runt när han kom till oss. Man märkte på hon att halsbandet triggade honom att bli ännu mer stressad. Vi har även haft (har fortfarande lite att jobba på) problem med att han gör utfall ibland. Detta blev STOR skillnad med selen, han kan gå avslappnat jämte mig och snurrar inget, vilket var otänkbart innan. Och OM han skulle få för sig att göra utfall så vänds han mot mig och vi kan snabbt få kontakt igen och det eskalerar aldrig. Så jag har bara positivt att säga om selen :) Ytterligare ett plus är att pälsen under magen inte tovar sig som det gör när han ex har Hurrtas Y-sele på.
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-12-18 @ 22:05:39
URL: http://www.williamdeutz.wordpress.com
Farmor

Hej! Jag hittade din blogg via williamdeutz blogg.

2012-12-19 @ 07:24:42
URL: http://maddeshundblogg.wordpress.com
madde

Tänkte inte på att det stod farmor när jag kommenterade

Svar: Trevligt att du hittat hit och välkommen gillbaka! :)
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-12-19 @ 07:25:26
URL: http://maddeshundblogg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0