Shopping, hundbad och hundkurs

Idag har jag shoppat till mig själv, första gången på mycket länge! Det blev två par jeans, två par leggings, tre BH:ar, två halsband, ett par Converse, en bikini och hårsnoddar. Kul när man hittar så mycket! :)
I eftermiddag har husse, Liam och jag gått en långrunda som även innehöll lite simning för Liam. Han tyckte det var jättekul att hämta pinnarna i vattnet!
 
Tyvärr är inte min mobilkamera lika snabb som Liam.. :)
 
På torsdag drar hundkursen hos Dala Hundservice igång, anmälde oss idag. Ska bli såå roligt! Vardagslydnadskursen som vi tänkte gå först blev tyvärr inställd så det fick bli en unghundskurs istället, samma innehåll bara att deltagarna är lite med okoncentrerade, så det kan nog bli bra med tanke på att Liam inte är överförtjust i okastrerade hanhundar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0