Lyckad ledig dag!

Idag har varit en toppendag! Medan husse jobbade tog vi det mest lugnt, men hann även med lite träning. Kvällen har vi spenderat i skogen tillsammans med Stella.
 
 
Jag hade tänkt bada Liam idag på förmiddagen.. Skulle hämta ut mitt paket från CSiGORA på posten innan bara, då det balnd annat skulle innehålla det nya schampot och balsamet jag beställt. Men det innehöll ett Hurtta Lifeguard täcke i orange istället, i Liams storlek. Kontaktade dom och som kompensation för att det blivit fel fick jag täcket -det var en kompensation som hette duga! TACK CSiGORA!! Det blev alltså inget bad idag men de andra varorna skulle komma imorgon, det får bli till helgen istället. Tror inte Liam tycker det gör något att det dröjer :)
 
Detta kommer vi ha stor användning av i höst!
 
 
 


Kommentarer
Emilie L

Vilket fint täcke, oj så stolt han ser ut att vara! ;)

2012-08-22 @ 18:17:10
URL: http://emilielind.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0