Bra start på en ledig dag!

Vi började dagen med en välförtjänt sovmorgon sen gav vi oss ut med cykeln. Det regnar idag men det gör inte mig så mycket, det är mest Liam som tycker det är drygt att bli blöt. Vi började med att jag gick jämte cykeln och han fick nosa och bli rastad i ca 2 km, sen cyklade vi en bra runda för att sedan avsluta med de sista kilometrarna som vi började. Tyvärr glömde jag sätta igång endomondo på telefonen så vet inte hur lång rundsn blev, men vi var iaf ute i en timme. Liam är så duktig jämte cykeln! Har valt att ha koppel och halsband på honom nu i början som "extra livlina" ifall han får för sig att stanna eller något sådant. Eftersom det regnade idag skulle han ju givetvis skaka sig ett par gånger, men han saktade bara ner lite och skakade sig i farten. Duktiga hund! :) Härligt att ha lite kondisträning avklarad inför kvällens kurs. Längtar! 
Han ser inte helt nöjd ut med att behöva stå still i regnet och bli fotad.. Men han är fin iallafall :)
Nu ska jag smörja in hans trampdynor sedan blir det dags för frukost ( lunch?) för oss båda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0