MR-koppel

Älskar hittills mitt MR-koppel! Det har otroligt många användningsområden. Perfekt när man är ute och joggar eller bara vill ha händerna fria under promenaden. Till skillnad mot andra expanderkoppel så har detta koppel ett handtag nedanför själva expandern vilket gör att du exempelvis vid hundmöten snabbt kan hålla ett kortare koppel, utan att det expanderar. Jag som har en hund av jaktras som jag inte vågar ha lös använder mycket långlina, nu i helgen kopplade jag även på MR-kopplet till långlinan. Supersmidigt att ha händerna fria och det blir mer skonsamt för både hund och matte/husse. 
Kopplet är nu åter i lager hos Csigoras Hundbutik.
 
 
 
I veckan beställde jag genom Qurts även en koppelförlängare med expander, även det från MR-koppel. Produkterna är svensktillverkade och finns i många olika färger, jag valde svart så jag lätt kan matcha det ihop med andra färgglada koppel. Gå gärna in på MR-koppels hemsida och kolla på fler av deras produkter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0