Massagetime

Mysstund och massage med hjälp av supersvampen.


Kommentarer
Ingela

Det där såg riktigt skönt ut :)

Svar: Du borde köpa en svamp till fåtöljerna nere, den är superbra! Kn tänka mig att katterna (rebbe iaf :-)) skulle gilla den. Och även hans matte ;-)
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-10-13 @ 16:09:28
Anonym

Tack för tipset!
Tänkte beställa en men ångrade mig när frakt o avgifter kostade mer än svampen :(
Jag får titta mer en annan gång om jag behöver något mer eller om du beställer där ifrån så kan du ju köpa en S till mig.

Svar: Jag beställer en till dig nästa gång. Ska nog köpa en till, till mig själv också.
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-10-13 @ 23:04:04
Ingela

Oj jag blev visst anonym...
Det var jag som skrev ovan :)

2012-10-13 @ 23:05:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0