Nyhet

Har lite små nyheter ang bloggen, kommer berätta om det lite längre fram...
Idag har jag pluggat och pysslat här hemma. Det har snöat rejält de senaste dagarna, vilket Liam älskar! Har tränat hundmöten med honom idag på förmiddagen. Vi gick "hundmötesgatan" upp mot stan och ett gäng flera bra möten. Han gjorde inte ett enda utfall trots att han själv blev utskälld av en annan hund. Vi gick även bakom ett par hundar i ett par hundra meter, Liam var först lite spänd sedan nosade han i buskar och var som vanligt. Han är så duktig!! Nu ska vi gå och möta husse som snart är påväg hem från jobbet.




Kommentarer
Rudi

Hej Liam! Så kul att du tittade in hos mig! Förut hade jag två springerbrudar som kollade min blogg hela tiden, men nu finns det inga springar kvar, så det bar attans bra att du dök upp!

2013-01-18 @ 22:25:33
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0