Bus och jogging

Igår kändes det som lilla julafton för mig. Fick hem mitt MR-koppel och även en beställning från Csigora. Förmiddagen tillbringade vi utomhus och busade med Liams nya boll "JW Hol-ee Roller", som den så tjusigt heter. När vi är utomhus brukar Liam tröttna på leksakerna relativt fort, det finns ju så mycket annat spännande ute i naturen, men denna bollen verkade han absolut inte tröttna på! 
Den var god att tugga på!
 
Och kul att springa med!
 
På språng!
 
 
Jag tar den!! :)
 
 
 
 
Har fyllt på min K9-samling med ett balsamspray och beställde även hem en säck mat. För er som är sugna på att testa Appetitt men inte har någon återfärsäljare nära så finns det att beställa hos Csigora, de har alltid en frakt på 39 kronor, även om man beställer en fodersäck på 12 kg. :) Recension av balsamsprayet kommer senare.
 
    
 
På kvällen tog vi en premiärtur med MR-kopplet. Joggade en runda på en halvtimme, ingen big deal tyckte Liam, BIG deal tyckte matte..! Kopplet vat suveränt, alldeles lagom längd så ingen av oss trasslade in sig. Kan nästan tro att Liam har varit med och joggat förut, han travar på jämte min sida och stannar inte för att nosa eller pinka förrän jag säger "sakta" och vi går en bit. Hela han utrsålar glädje! Måste vara kul att se matte flåsa :)
 
Glömde innan att skriva om alla lyckade hundmöten vi haft idag, vissa på riktigt nära avstånd. Lyckorus för matte, blir så stolt!

 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Tänkte bara tipsa om att apettit finns att köpa i Borlänge på silja zoo :)

2013-01-24 @ 15:57:51
Sofie

Vad roligt det var att se bilder på din Liam och bollen. Min valp Xena bara älskar sin boll både till att kasta runt på och kampa med. En vända varje dag på gården gör henne glad :)

Måste också fråga var ni bor som jag såg att ni bor i dalarna och jag bor ju i Säter :)

Svar: Bollen är verkligen en hit! Såg filmsnutten med din tjej, man kunde inte bli annat än glad, de smittade av sig :)
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2013-01-24 @ 16:57:00
URL: http://maysan-astrid.blogpspot
Anna, Kompis & Daisy

Underbara bilder på en riktigt lycklig kille! :)
Balsamsprayen använder jag på mina hundar med, suveränt bra på tovor. Tror du kommer att bli nöjd med det.

2013-01-24 @ 17:31:19
URL: http://kompismedflock.blogg.se
Sofie

kul att ni bor så nära :)

2013-01-24 @ 19:45:11
URL: http://maysan-astrid.blogpspot
Rudi

Hörru, Liam, jag brukar jogga med min matte också, men det var i höstas vi gjorde det sist, för hon blev opererad och har haft joggingförbud. Men nu säger dom att vi ska får börja jogga snart igen...det är ju kul...bara det inte är varmt som på sommaren!

2013-01-25 @ 23:30:44
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0