Nov. 18, 2012

Nu är min blogg återställd till det vanliga igen, den nya designen blir inte klar än på ett tag.
Idag har jag äntligen fått tummen ur och släpat mig till gymmet. Hade bokat tid med en instruktör som satte ihop ett riktigt kul och inspirerande pass åt mig. Passet innefattar mycket fria vikter, vilket jag inte riktigt är van vid sedan innan. Ska bli jättekul att köra passet på riktigt imorgon! Hoppas hinna med en rejäl långpromenad innan jobbet också. På tisdag tänkte jag och husse hjälpas åt att frisera Liams päls så han ser bra ut tills vi får finbesök tors-sön.




Kommentarer
Elin

Tack :)
Kul att du har tagit tag i träningen :)

Svar: Ja det känns jätteroligt att vara igång igen! :)
engelskspringerspanielliam.blogg.se

2012-11-19 @ 12:48:33
URL: http://Www.fluffmonster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0