Lyckad dag!

Började dagen med att stiga upp redan innan kl 6 imorse! Har haft en såndär piggelin dag, har varit pigg hela tiden och fått jättemycket gjort. Det bästa med hela dagen är att vi har jobbat lite i förväg (!!!) i skolan idag. Vi har jobbat på så bra så vi har en fyradagars ledig helg att se fram mot! Älskar känslan av att man verkligen inte kan göra något i skolan, annars brukar det alltid vara något som hänger över en.
Det kom ett paket från Csigora´s Hundbutik med posten idag innehållande en reflexväst, en fäll och lite hundgodis. Weei! :)
 
 
 
Västen är av märket Hurtta och du kan köpa den HÄR. Reflexerna på västen är så bra att det inte går att få en bra bild! Så det är ett gott betyg. Det jag gillar med denna väst är att den har reflex även på banden på bogen och under magen så han förhoppningsvis syns från alla håll. Västen känns otroligt välsydd och satt bra även utanpå VGW-selen.
 
Hade beställt en fäll att ha i Liams bädd också, vet dock inte hur jag mätte riktigt då den var på tok för stor. Den gick att klippa i men eftersom den nästan var dubbelt så stor mot bädden så la jag den i buren i bilen istället, det blev riktigt bra, till och med bättre än vad jag hade tänkt! :) Så nu väntar jag på en mindre modell som jag klickade hem idag.
Fällen är riktigt tät och fin och passade perfekt i bilen (ren och fin bil va?)! Jisses vad mysigt Liam ska ha det när vi kör långt framåt jul! Fällen kan du köpa HÄR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0