Gotte

Idag kom det lite träningsgodis och älgtugg som jag beställt från Csigora´s Hundbutik. Ni kan läsa mer om godiset i ett tidigare inlägg jag skrivit på bloggen, inlägget hittar du HÄR.
Nu väntar vi på besök som ska stanna över helgen. Dagen till ära har jag griljerat julskinka och gjort sockerkaka med saffran som vi ska smaska på ikväll.
Var på gymmet i förmiddags, känns så härligt att vara igång! Känner mig nästan redan starkare. :) Liam har varit trött idag efter att ha tillbringat en stor del av gårdagen på dagis. Det har varit perfekt eftersom jag har haft fullt upp hela dagen. Vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0