Julklappar!

Hur går det för er med julklappshandling? Jag har aldrig varit ute i så god tid som i år! Har endast två klappar kvar. Fick hem Liams sista (??) idag. Men ni får göra som Liam, hålla er till julafton. :) Köpte ett par nya supersvampar, då mina har haft en tendens att slinka med hem till folk som varit här hemma och sett mina demostrationer. Ni kan läsa två av mina äldre inlägg om supersvampen HÄR och HÄR.
 
Ni som följer min blogg vet att jag handlar de allra flesta hundprylarna hos CSiGORAs hundbutik.De gör en aldrig besvikna! Snabba leveranser, bra produkter till bra pris och så slinker det även ner något extra (typ ben eller godis) lite då och då, så även idag! Ett förkläde från Hurtta som jag ska använda det när jag gör pälsvård på Liam! Tack!
 
Snön fortsätter falla, idag har det snöat hela dagen. Mys! På bilden sitter Liam och väntar på att hans kompis Algot ska komma, han blev jätteglad så fort han fick se bilen idag! Ikväll har Liam varit en riktig tröttis. Först en heldag tillsammans med Algot och senare på eftermiddagen gick vi ca4 km med nya klövjeväskan. Han har fått gå med tom väska nu de första gångerna. Imorgon kväll ska både husse och jag iväg på kvällsaktiviteter så Liam ska vara hos en kompis till mig, kanske blir promenaden dit den första med lite riktig packning i väskan? Favvoleksaken och lite godis måste i alla fall med! 
 


Kommentarer
Ingela

Alltid kul med god service och överaskningar :)

2012-12-06 @ 23:32:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0