Dan efter dan

Har haft en jättebra julafton med en massa folk. Jättebra träning för Liam med både barn och en annan hund. Han var helt slut sedan. Idag har vi bara tagit det lugnt och busat lite i en rastgård (Liam älskar det! :)). Snart ska han vara hemma själv en stund medan vi andra tvåbenta ska iväg på middag. Känns som att Liam kan må bra av att vara hemma och koppla av lite, har farit runt på så mycket den senaste veckan. Nu till julklapparna! Fick alldeles för många!! Det var sådär mycket så man får dåligt samvete. 
Liam fick två pipleksaker och ett jätteben.
 
Han fick även en "Kong" att fylla med godsaker. Invigde den idag med bredbar leverpastej,mycket uppskattat! Den finns att köpa hos CSiGORAs Hundbutik.
 
Jag fick bland annat en tröja från Engelsons. Den har ett vinstätt foder. Jag har tänkt att ha den under min väst från Hurtta när jag och Liam är ute och tränar.
 
Fick även en varm och go tröja från HellyHansen. Otroligt användbar när man är ute i skogen och härjar!
 
Nu till den bästa klappen av dom alla! Det finns ett nyöppnad hundträningsanläggning här i stan, jag och Liam fick ett presentkort på 2 timmars träning i den på torsdag. Det ska bli jättekul!! Det är en ombyggd lada med konstgräs och alla hundträningstillbehör i som man kan tänka sig. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0