Miljöträning

Idag har Liam varit själv hemma några timmar på dagen medan jag jobbat och husse är på utflykt med kompisarna. Liam är alltid yrvaken när man kommer hem och han har varit själv, det känns skönt att han kan koppla hemma.
 
Efter jobbet drog jag och Liam ut på miljöträning. Gick in till stan och tränade passitivitet och lite kommandon med en massa störning. Han är ganska ovan vid stadsmiljön så det var välbehövlig träning. Satte oss utanför en uteservering där någon hällt ut majskorn som fåglarna åt. Två flugor i en smäll helt enkelt.
 
Liam, majs, fikande människor och pippi.
 
 
Upp! Sitt! Stanna! Duktig vovve :-)
 
Nu svalkar jag mig på balkongen, nöjd med dagens träning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0