Jippi :)

Idag kom läderkopplet och K9 schampo och balsam från CSiGORA! Kopplet var jättesnyggt! Lite smalare än de andra jag har, inte dumt alls.
Liam har busat på dagis hela dagen idag. Han är en riktig tröttis när han kommer hem därifrån. För en stund sedan tränade vi med targetsticken igen, det är jättekul! Han följen den om jag rör på den nu. Vi har även premiärat med tasstarget ikväll. Åhhh vad det knakade uppe i hand lilla huvud när jag la en bok framför honom. Han duttade först med nosen på den och tittade på mig flera gången och la sig ner, pussade mig i ansiktet, men tillslut hade han tassen på boken, KLICK. Sen gick det som hejsan. Det är så kul att se när han tänker! Älskar verkligen klickern!!
Nu ska vi ut på en promenad, sen ska vi soffhänga med husse resten av kvällen.
 
Någon som läst "I samspråk med hunden LUGNANDE SIGNALER"? Verkar intressant!
179 kronor hos Adcanis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0