Bento Ball

Var en snabbis på Djurmagazinet och köpte lite träningsgodig och ben till Liam. Kom även hem med en "Bento Ball", vilken hit! En aktiveringsleksak med hårt ben på ena sidan (finns refill att köpa) och på andra sidan finns det plats för smågodis. Ytan på undersidan är "knottrig" för att hjälpa till att rengöra tänderna.
Liam brukar vara lite kräsen när det gäller tuggleksaker, men denna blev snabbt en favorit! Finns att köpa hos bland andra Grizzlyzoo för mellan 85 och 175 kronor, beroende på storlek.
 
(Bild lånad från Starmarkpet.com)
 
Godiset i botten är borta för länge sen, här gnags och slickas det för fullt!


Kommentarer
Sara

Hej, hittade hit för att jag letade efter namnet på denna aktiveringsleksaken. Jag köpte en likadan till min egen hund, som älskade den. Synd bara att jag läste på innehållsförteckningen att den "kulan" innehåller vitlökspulver (giftigt för hundar)... Liten varning bara :/

2013-10-27 @ 18:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Deming´s Liam Dice

Livet med en Engelsk springer spaniel

RSS 2.0